[Ossm-members] Revolution OS

Darko Nikolovski darkon at npk.com.mk
Mon Apr 26 16:14:16 UTC 2004

Darko Spasovski wrote:

> Mojata sovest e cista ako pri distribucija na DivX kopijata do Vladimir
> Stefanov jasno mu stavam na znaenje deka taa kopija ne smee da ja
> emituva, i deka treba da go nabavi originalnoto DVD, i go izvesti
> avtorot za planiranata proekcija. So toa prasanjeto na mojata moralna
> odgovornost stanuva negova.

Kако може да биде чиста, кога однапрет ти е ставено до знаење дека ако
ја добие копијата од филмот, ќе ја искористи за да ја прикаже јавно на
предавање, и за да ја емитува на локална телевизија. Или твојата морално
совст се сведува на некој закон напишан на парче хартија во кој
постојано бараш дупки и заобиколни патишта?
--
Regards,
Darko Nikolovski
e-mail: darkon at npk.com.mk