[Ossm-members] Revolution OS

Darko Spasovski darkos at mt.net.mk
Mon Apr 26 16:50:50 UTC 2004

Darko Nikolovski wrote:

> Kако може да биде чиста, кога однапрет ти е ставено до знаење дека ако
> ја добие копијата од филмот, ќе ја искористи за да ја прикаже јавно на
> предавање, и за да ја емитува на локална телевизија. Или твојата
> морално совст се сведува на некој закон напишан на парче хартија во
> кој постојано бараш дупки и заобиколни патишта?

Ama tebe izgleda ne ti e nesto jasno? Mojata obvrska bila da go
izvestam, sum go izvestil i so toa mojata odgovornost prestanuva. Ako on
go prenebregne moeto izvesuvanje, togas za toa vekje postojat pravni
organi - neka si ja vrsat svojata rabota.

Slicen e i konceptot na GPL licencata - go imas source-ot na linux
kernelot, na primer, i site promeni sto ti si gi izvrsil moras isto da
gi redistribuiras (izmenetiot source). E sega, ako toa ne go napravis,
ti si ja prekrsil licencata. Koj e kriv - ti sto si go prenebegnal
GPL-ot, ili ftp.kernel.org za toa sto ti ovozmozil pristap do source-ot?

Darko S.

P.S. Osekjam deka poleka-poleka pocnuvame da zatupuvame so ova...