[Ossm-members] ossm-members wake up !

Dragan Jovanoski dbug at mt.net.mk
Mon Apr 26 21:46:31 UTC 2004

Retko se ufrluvam so komentar na news grupite no sostojbava veke provocira. Profesija mi e da go pratam tekot na informaciite od IT oblasta i da gi objavuvam (posebno od oblasta na slobodniot softver), pa zatoa i pratam mnogu news grupi. Iskreno, ovaa e totalna katastrofa. Neznam dali voopsto nekoj od ovaa grupa (se misli na onie cestite razgovornici) e svesen deka ovaa grupa e javna, moze da ja cita sekoj koj ke posaka. No po se izgleda ne e taka. Se prasuvam koga ja kreiravte ovaa grupa razmislivte li za odgovornostite koi odat vo paket ili se prepustivte na slucajnosta ??? Pa barem mozevte paralelno da kreirate nekolku grupi kako, ossm-fudbal, ossm-mojot-e-pogolem-od-tvojot i sl. i da ne se zamarate so vakvi komentari kako mojot (veruvam ke se najde nekoj na koj "mu e pogolem", pa ke postira do beskonecnost dodeka ne si go smiri egoto i strastite).

Pocituvan gospodine Vladimir Stefanov i da se vratite 50 godini nanazad situacijata e ista, ova e tipicen balkansko-makedonski mentalitet. (I togas ke vidite deka treba uste 50 godini da se vratite nanazad). Bi sakal da vi posakam uspeh vo ona sto planirate da go napravite, i se nadevam deka ke imate pozitiven odziv na vasata prezentacija. Dokolku uspeete slobodno kontaktirajte so mene preku ovoj e-mail, za da ja preneseme vesta do usite i ocite na javnosta, i povrsto da ja promovirame idejata na slobodniot softver t.e otvoreniot kod.

Se najdobro.