[Ossm-members] Re: ossm-members wake up !

Arangel Angov ufo at linux.net.mk
Mon Apr 26 23:28:12 UTC 2004

Dragan Jovanoski wrote:

> Pocituvan gospodine Vladimir Stefanov i da se vratite 50 godini
> nanazad situacijata e ista, ova e tipicen balkansko-makedonski
> mentalitet. (I togas ke vidite deka treba uste 50 godini da se vratite
> nanazad). Bi sakal da vi posakam uspeh vo ona sto planirate da go
> napravite, i se nadevam deka ke imate pozitiven odziv na vasata
> prezentacija. Dokolku uspeete slobodno kontaktirajte so mene preku
> ovoj e-mail, za da ja preneseme vesta do usite i ocite na javnosta, i
> povrsto da ja promovirame idejata na slobodniot softver t.e otvoreniot
> kod.

Коменатарот ти е на место. Јас сум највеќе против оваа синхронизација.
Не гледам зашто треба да се инфестира јавна њуз група со дискусиите што
се водат на мејлинг листа на невладина организација.

Иначе за кои медиуми се работи?
Прашувам поради тоа што, за жал, помеѓу медиумите кај нас постои општа
незаинтересираност за слободниот софтвер и активностите поврзани со него.

--
ufo