[Ossm-members] Множина во мак. јазик и gettext

Томислав Марковски tome at users.ossm.org.mk
Fri Aug 6 16:35:03 UTC 2004

On пет, 2004-08-06 at 12:02, Томислав Марковски wrote:
> Но и оваа форма користи само една множина. Молам некој што е поупатен да
> појасни точно во кои случаи се користат различните множински форми, а
> изразот ќе го составиме лесно ако ги имаме правилата.

Plural-Forms: nplurals=3; plural= n%10==1 && n%100!=11 ? 0 : 1

Засега ќе ја користам оваа форма која според мене е најправилна. Не
сретнав во преводот множини кои имаат потреба од повеќе множински форми,
што во овој случај е правилно. Сепак, оставам простор да постојат 3
форми, за во случај да притреба во иднина, но и за да биде унифицирано
во сите преводи.
Инаку изразот ја користи множината само за броеви кои не завршуваат на 1
и тоа не вклучувајќи го 11.

Поздрав.