[Ossm-members] Множина во мак. јазик и gettext

Томислав Марковски tome at users.ossm.org.mk
Tue Aug 10 06:45:59 UTC 2004

Зоран Димовски wrote:

> Ок. Комплетно те разбирам што сакаш да кажеш. Јас до душа не сум
> забележал ама како што кажа во хедерот да го пишува тоа plural .....
> никаде не го сретнав сега сакаш да кажеш на сите датотеки што се
> преведени треба да го додаваме тоа? Иначе јас од секогаш во KBabel го
> правам тоа plural forms: 3 како што ми има кажано Данко а сега
> напоменато од страна на Новица :) ако Kbabel или Gtranslate  не го
> запишуваат тоа во хедерот ке тепаме рачно?

Не мора во сите датотеки, туку само во оние каде што имаш користење на
множина. А не се многу сигурен сум. Пробај да ги најдиш сите датотеки во
преводот (ако ги имаш на диск) кои содржат msgstr_plural. Ако го има
тоа, провери рачно дали секаде има msgid[0-2] (три преводи) и ако има,
додај го тој хедер.