[Ossm-members] Превод на peer

Зоран Димовски decata at mt.net.mk
Tue Aug 24 14:59:57 UTC 2004

Томислав Марковски wrote:

> Го имавме тој проблем при преводот на Федора, но не најдовме некое
> соодветно решение.
> Можеби „клиент“, односно „клиент-клиент“ би било јасен превод за што
> се  работи.

Па да ти кажам и во право си.

> Не пр. "peer-to-peer connection" би било „врска клиент-клиент“, нели
> спротивно на „врска клиент-сервер“.
> Пак ќе кажам, и мене не ми стои многу соодветно, но е најбилску што
> можам  да се сетам.

Ок преводот би дошол во ред во поголем дел од преводите. Но, во мојот
случај да речеме имам "peer's certificate wasn't ok" така да јас мислам
дека најдобро е да се преведе како „сертификатот на далечниот
клиент/корисник не е во ред“ а во контекст на peer to peer прифатливо е
да се преведува како „клиент-клиент“.
Поздрав Зоки.