[Ossm-members] Ден на слободниот софтвер :: кога, каде, што

Ivan Stojmirov stojmir at linux.net.mk
Thu Aug 26 14:11:57 UTC 2004

Момци и девојки...

Еве го планот, кратко и јасно:

Сабота, 28 Август е ден на слободниот софтвер, вчера беше 13ти роденден
на Линукс.

По тој повод, во сабота, од 16:00 па натаму, на школка во парк, ќе
прославуваме со пиво, маички, ЦДа и geeky муабет.

Се надевам дека со Уфо ќе успееме да истрчаме доволно за да ЦДата бидат
готови до сабота.
Заинтересираните за режење пожелно е да се јават што поскоро за да им
поделиме празни ЦДа.

Најверојатно ќе има The OpenCD и Knoppix (и двете се SFD Edition), така
да кој ги нема, задолжително да дојде да си земе.

Се надевам и дека маичките ќе стигнат на време. Нив ќе можете да си ги
купите по популарна цена од 200 денари (има во секакви бои и големини, а
за прв пат во Европа: имаме и женски модели!!). Маиците нема да се
резервираат. Ќе идат на принцип кој-прв-дојде-тој-си-бира.

Толку од мене.
Се гледаме во сабота.

--
(c) 2003 De Ja Vu Inc.  (c) 1994 De Ja Vu Inc.