[Ossm-members] Dozivuvanja so nasite carinski organi Preedlog

Anton Zinoviev zinoviev at debian.org
Fri Dec 3 18:10:23 UTC 2004

On Fri, Dec 03, 2004 at 07:34:12AM -0800, Nikola Vanevski wrote:

> Не беше пишуван со таква намера, само сакав да го поделам искуството.
> Башка, веројатно мустаклијата и тетката нема баш да ја ценат
> категоризацијата :)
>
> Инаку, ако ви се допадна, еве официјално го ставам текстот под ГПЛ и
> ако некој сака, може слободно да го објави или прати некаде :)

Супер - ова е една весела и забавна историja!

Преди време слушав една друга по-малко забавна историjа за една друга
тетка от Полша коja сакала от фирмата да плати данок за софтверот коj
користи.  Да, ама за да е jaсно колкав треба да биде данокот, треба да е
jaсна цената на софтверот.

Фирмата: "софтверот е $0"
Тетката: "не може да биде $0"
Фирмата: "да, ама е $0"
Тетката: "отдека е?"
Фирмата: "от RedHat"
Тетката: "значи RedHat ве го дава за $0?"
Фирмата: "да"
Тетката: "значи е подарок"
Фирмата: "добре, значи е подарок"
Тетката: "значи треба да му оцениме цената"
Фирмата: "?!"
Тетката: "тиja софтвер по-добар ли е от Windows и MS Office?"
Фирмата: "по-добар е"
Тетката: "значи има по-голема цена.  Ke плакате 10% от цената му"

Поздрви: Антон Зиновиев