Re: [Ossm-members] Еден пасус за превод

Nikola Vanevski nvanevski at gmail.com
Tue Dec 7 14:25:29 UTC 2004

> Обработувачот на траки Ви ги покажува траките кои што сте ги избрале за снимање на ЦД. Со употреба на обработувачот на траки можете да ги обработите со десен клик на глувчето пред да ги дадете на снимање.

Проблемот е како да му се објасни на корисникот што е „обработувач"
(јас го преведувам како „уредувач"), што се траки и каква е нивната
улога кај ЦД-ата. Кога јас би бил некоја хипотетична тетка која сака
да си ги сними сликите на ЦД, ваков пасус ќе ме остави подзинат(а).

Нејсе, кога веќе го ставиле во упатството, ќе го преведам, ама тешко
на тој што ќе го чита :) Инаку, упатството си има моменти кога не е
баш најјасно, а предвидено е за луѓе кои не се сретнале со компјутер
и/или Линукс...