[Ossm-members] Re: TheOpenCD.mk

Arangel Angov ufo at linux.net.mk
Wed Dec 8 17:36:52 UTC 2004

Georgi Stanojevski напиша:

>        * Gimp (Владо го превел, ама џабе го превел пошто преводот
>          никаде не фигурира. И Владо и Уфо се (не)одговорни зашто иако
>          веќе два месеци вака битна програма е преведена неможе да го
>          вметнат преводот пошто иде преку Гном, ветија дека ќе си видат
>          уште еднаш што е работата и ќе контактираат со Гимп фаците.

Прва работа: Гимп не можеше да се аплодуава ни во еден бранч кога
пробувавме и јас и Томе. Проблемот е општ, нема никаква врска со мене и
со Владо. Втора работа:  Никогаш не сум прифатил да бидам мејнтејнер на
преводите на гном, ја само ја земав лозинката од Стојмир за да ги
аплоадуваме датотеките што ги преведовме со Томе летоска.

Не сери.