[Ossm-members] Re: TheOpenCD.mk

Томислав Марковски tome at users.ossm.org.mk
Wed Dec 8 17:53:34 UTC 2004

On сре, 2004-12-08 at 18:36 +0100, Arangel Angov wrote:
> Georgi Stanojevski напиша:

> Прва работа: Гимп не можеше да се аплодуава ни во еден бранч кога
> пробувавме и јас и Томе. Проблемот е општ, нема никаква врска со мене и
> со Владо. Втора работа:  Никогаш не сум прифатил да бидам мејнтејнер на
> преводите на гном, ја само ја земав лозинката од Стојмир за да ги
> аплоадуваме датотеките што ги преведовме со Томе летоска.

Денешни збиднувања (трета работа): преводот на Гимп уште првиот пат бил
успешно додаден во цвс-от, но причината што мислевме дека не е додаден е
следната: датотеките кои ги добив беа преземени од малку поодамна, а во
меѓувреме се сменија многу стрингови (980 фази, 182 нови), па така кога
следниот ден видовме обработка на преводот, испадна дека не бил успешен
commit-от. Ова го утврдивме денес со Владо, кога повторно сакав да ги
додадам преводите. Владо рече дека веќе работи на новата датотека.
Очигледно, никој не го симнал или пробал преводот, или пак никој воопшто
и не приметил за што се работи.

--
Томислав Марковски

Dijkstra probably hates me