[Ossm-members] прва македонска Linux дистрибуција

Bozidar Proevski bobibobi at freemail.com.mk
Fri Dec 10 16:15:26 UTC 2004

On Friday 10 December 2004 15:16, Дамјан wrote:
> туку е Slax-4.2.0, xexe.
> http://softver.org.mk/damjan-files/slax-4.2.0-mk.iso
Кажи како си го правел, ова може да ми треба за правење презентации...

> Божо ако можеш да го ѕирнеш, некои работи не се на македонски ама незнам
> дали е од Slax-от, од мене или од преводот. Преводот го симнав од
> i18n.kde.org страната кајшто се симиња daily snapshot.
Не е до Slax-от а ни до тебе. Веројатно daily snapshot-от е така правен да НЕ
ги вклучува низите обележани со fuzzy. Подобро би било да го симнеш преводот
од CVS (KDE_3_3_BRANCH), и да го прекомпајлираш така што да ги вклучува
fuzzy-низите (msgfmt, опција -f, види man). Втора работа, не е сѐ
преведено... Ама ќе биде :)

Поздрав Боби