[Ossm-members] прва македонска Linux дистрибуција

Дамјан penguinista at mail.net.mk
Mon Dec 13 17:42:06 UTC 2004

> Ја симнав, ставам cd-то глеам „Slax“ на латиница, се подигнува,
> инструкции на англиски.Нема графички менаџер за најава. Некако слабо е
> снабдена со преводи од КДЕ. Десктопот е со „Home“ и „Trash“ икони.
> Главното мени е на англиски и бла бла бла.

[заборавив да кажам дека ова е Slax-mk PR]

Преводот на KDE-то е тој што го симнав од интернет ... ако нешто грешно сум
направил може да видат тие што знаат точно како треба да изгледа најсвежо
преведено KDE ... што се однесува до другите ситници, splash screen, login
упатството и сл... лесно може да се додадат ... ова беше прва проба за да
видам дека locale-то и тастатурата работат и дека setup-от по default e ок.

што се однесува до „графички менаџер за најава“ - нема, таков е slax-от... и
не гледам дека е некој проблем, пошто slax-от е употреблив и ако не ти
проработи X-от.... иако можеш пред да се boot-ира да избереш опција 'gui'
која, хмм, не сум ја пробал додуше.

> Првата верзија на малина, алфа што ја викавме беше по македонска

таа верзија на Малина не се boot-ираше на 5 од 6 компјутери ....

--
дамјан

Actually, Microsoft is sort of a mixture between the Borg and the Ferengi.