[Ossm-members] прва македонска Linux дистрибуција

Bozidar Proevski bobibobi at freemail.com.mk
Tue Dec 14 10:59:05 UTC 2004

On Monday 13 December 2004 18:42, Дамјан wrote:

> [заборавив да кажам дека ова е Slax-mk PR]
>
> Преводот на KDE-то е тој што го симнав од интернет ... ако нешто грешно сум
> направил може да видат тие што знаат точно како треба да изгледа најсвежо
> преведено KDE ... што се однесува до другите ситници, splash screen, login
> упатството и сл... лесно може да се додадат ... ова беше прва проба за да
> видам дека locale-то и тастатурата работат и дека setup-от по default e ок.

Во $KDEDIR/share/applications/kde има датотеки *.desktop кои ги опишуваат
апликациите. Во нив има ставки од типот

Name[<јазик>]=<Локализирано име на апликацијата>
GenericName[<јазик>]=<Општо име за апликацијата>
Comment[<јазик>]=<Коментар за апликацијата>

Таквите ставки за македонски јазик моментално не се пополнети (би требало да
бидат во KDE 3.3.2). Работам на случајот...

Поздрав Боби