[Ossm-members] прва македонска Linux дистрибуција

Томислав Марковски tome at users.ossm.org.mk
Tue Dec 14 17:22:40 UTC 2004

On вто, 2004-12-14 at 11:59 +0100, Bozidar Proevski wrote:

> Во $KDEDIR/share/applications/kde има датотеки *.desktop кои ги опишуваат
> апликациите. Во нив има ставки од типот

Исто и во $XDG_PREFIX/share/applications, а за Гном дополнително и во
$XDG_PREFIX/share/control-center-2.0/capplets

Не знам точно како во КДЕ функционира ова, но најголем дел гном
апликации автоматски го земаат името некаде од .po датотеката и
генерираат .desktop. Инаку тоа е датотека која ги дефинира менијата. На
пример gimp.desktop кажува дека во менито Графика ќе има кратенка до
Гимп итн. Форматот на овие датотеки е стандарден, иако КДЕ додава некои
свои атрибути (во принцип и не сметаат, но не се по стандард).

> Name[<јазик>]=<Локализирано име на апликацијата>
> GenericName[<јазик>]=<Општо име за апликацијата>
> Comment[<јазик>]=<Коментар за апликацијата>

За жал, кај голем број апликации ќе мора вака рачно да се додава
преведена ставка, за да не се чудиме после зошто преводот е готов, а
менито се уште е на англиски.

--
Томислав Марковски

It cannot be seen, cannot be felt,