[Ossm-members] Re: Re: Гимп и Гаим

Georgi Stanojevski georgis at unet.com.mk
Wed Dec 15 20:21:49 UTC 2004

На 14 дек 2004 (вторник), Томислав Марковски напиша:

> Да, тоа е и најелегантно решение доколку има можност да се менува
> датотеката која ќе се изврши. Да провериш и дали после рестарт на
> машината ќе се запамтат променливите додадени од скриптата.

Ништо.

Бат датотеката немам атоматски начин како да ја ставам во системот на
корисникот заедно со инсталацијата на Гејм и  како да го натерам да ја
изврушва секој пат наместо кртенките за Гејм. Морам да му кажам рачно да го
прави ова, а тоа е малку глупо бидејќи Windows инсталерот на почеток веднаш
штом се пушта те прашува на кој јазик сакаш да продолжиш. Има некаде 20 јазици,
но го нема македонскиот.

Значи, сепак распрашај се, кога ќе можеш, кај Гејм одговорниот што ти е
за преводот зашто во билдот не е ставен македонскиот превод.

Е сега јас што приметив и дека ако со LC_ALL и LANG променливите поставени
сепак не е се преведено во Гејм. Првиот прозорец што ти вика SignOn,
Profiles и слично е на англиски. Па и Preferences менијата од таму си се на
англиски.

Да не не е преведен 100% Гејмот па затоа не го ставаат? Сигурен си дека е
преведено и пратено се или јас сум несигурниот?

--
Glisha
The perfect OS, MS-DOS!