[Ossm-members] Re: Re: Гимп и Гаим

Томислав Марковски tome at users.ossm.org.mk
Wed Dec 15 23:20:24 UTC 2004

On сре, 2004-12-15 at 21:21 +0100, Georgi Stanojevski wrote:

> Значи, сепак распрашај се, кога ќе можеш, кај Гејм одговорниот што ти е
> за преводот зашто во билдот не е ставен македонскиот превод.

Не знам кој билд го симнуваш, но официјалните пакети за линукс и виндоус
доаѓаат со македонски превод уште од 0.8 верзија.

> Да не не е преведен 100% Гејмот па затоа не го ставаат? Сигурен си дека е
> преведено и пратено се или јас сум несигурниот?

Далу е од 100%. Не знам точно, но од прилика 30-40% е преведен. ГУИ-то е
скоро цело, тоа и го преведував кога го почнав.

--
Томислав Марковски

A citizen of America will cross the ocean to fight for democracy, but
won't cross the street to vote in a national election.
                -- Bill Vaughan