Re: [Ossm-members] Slobodan softver - osnova ekonomije 21. �

Viktor Vojnovski sparks at on.net.mk
Fri Dec 17 15:27:52 UTC 2004

Zlatko Trajceski se proiznese na 16.12.2004 21:07:

> pogledajmo što je ostalo. Na osnovi toga zaključio sam kako SourceForge
> - samo jedna od lokacija alata na Internetu - trenutno čini nešto malo
> manje od dva Microsofta. Do kraja ovog desetljeća, sam će SourceForge
> činiti malo više od šest Microsofta programerskog rada.

Минатава недела бев на еден панел со Jon Maddog Hall, еден од водечките
фаци на опенсорс движењето и претседател на Linux International. Типот
беше беспрекорен говорник и ни обезбеди ептен интересни 3 саати.
Причината поради која го пишувам ова е што maddog го спомна баш истиов
аргумент при зборувањето и тоа на истиот начин :). Шаблонизиран talk.
Интересно беше како цело време го закачаше Richard Stallman :)) Се
изгазивме од смеење...  Инаку муабетот после иницијалната презентација
се вртеше околу повеќе теми. Ја го чачнав за договоров на нашиве со
мајкрософт, па се правеше муабет околу спорот со SCO, заканите према
употребата на линукс, вадење пари од фрисофтвер, патентите и оти не
чинат, и еден тон други тракатанци. Се на се, интересен тип.

--
Viktor [sparks et on tochka net tochka mk]

"Daj bidi originalen:)" - Oli