[Ossm-members] roadmap* za oficijalen firefox 1.0 na makedonski jazik

Новица Наков novica at bagra.org
Fri Dec 17 20:18:36 UTC 2004

Еве да напишам нешто вака формално за тоа што мислам дека треба да се направи
(или подобро како мислам) за да се појави македонскиот превод на Фајрфокс на
ftp-то на mozilla.org.

Прво дискусијата за грешките во преводот: во овој момент имам намера да
поправам само премногу очигледни грешки, работи кои едноставно не треба да
бидат така и сл. Ова вклучува голтнати букви, споени зборови, (букви во
загради) - т.н. access keys, преводи кои едноставно не ја изразуваат смислата
на англиската реченица. А ќе ги игнорирам (т.е. ќе ги ставам во датотека
to-do) забелешките од типот дали треба да биде енкриптирано, криптирано,
кодирано или можеби шифрирано, и сличните на оваа (а вакви има сигурно повеќе
од една). Ова значи дека на овие работи ќе им се обрне внимание подоцна,
бидејќи сметам дека сега приоритет е да се направи официјална верзија на ФФ
на македонски јазик.

Второ, потребните преводи за install-ерот: знаете дека има уште две датотеки
кои треба да се преведат. Сега би било добро да се пријавите ако сакате да
помогнете.

 wc install.it-unix
 90     361    3289 install.it-unix

 wc install.it-win
 137     563    5567 install.it-win

Значи 90 т.е. 137 линии.

Трето: македонски обележувачи и сервиси за пребарување. Ова најверојатно
Дамјан ќе го среди.

Четврто: cvs пристап на mozilla.org. И за ова се надевам на Дамјан.

Петто: мала страничка за сите овие работи која ќе се појави на
mozilla.slobodensoftver.org.mk или mozilla.softver.org.mk. Мислам само
една-две html страни каде ќе ги има банерчињава што се прават и некои основни
информации за работата која е завршена.

Шесто: функционалноста на xpi-то. Ова го сметам за многу важно прашање.
Стојмир (на Убунту мислам) се пожали дека мора постојано да ја пишува онаа
командата -UILocale mk-MK -contentLocale MK за да го стартува ФФ на
македонски. Јас сум немал такви проблеми на мојот Слеквер, т.е. еднаш
стартувам така и оттогаш е на македонски. Но овој проблем ми се јави и на
еден WinXP SP2. Но на Слекверов пак -ProfileManager ми дава англиски јазик,
што исто така може да е дел од проблемот. Значи треба да се испита дали ова е
проблем само на нашето xpi, или пак проблем на оперативните системи. Кој може
нека истестира како стојат работите со xpi-ја од други јазици.

Седмо: откако ќе излезе ФФ на серверите на mozilla.org мојата идеја е оваа
вест да се испрати до сите оние веб страни кои ќе се најдат во обележувачите
по default, со надеж дека тие веб страни ќе излезат во пресрет и ќе објават
некое од банерчињата или некаква вест. Други идеи по ова прашање (само по
реални од онаа на Уфо) се добредојдени.

Осмо: ако заборавив нешто ќе допишам.

* Како би бил преводот на roadmap? :)

--
Новица

"All that is necessary for the triumph of evil
is that good men do nothing." - Edmund Burke