[Ossm-members] Re: roadmap* za oficijalen firefox 1.0 na makedonski jazik

Georgi Stanojevski georgis at unet.com.mk
Sat Dec 18 10:41:50 UTC 2004

На 17 дек 2004 (петок), Томислав Марковски напиша:

> Би можел да ти помогнам. Прати ми порака со потребните датотеки за
> превод и што има друго да кажеш околу тоа.

Ај и мене дај ми ја таа со 90 линии, на Томе поголемата и ќе биде до
понеделник. :)

> Истото е и кај мене. Морам секогаш да подигнувам со тие аргументи.

Исто е кај мене на Слеквер и на ВиндоусХПсп1. И во Слободниот диск ставив
.бат датотека(со -Content...) со која напишав да го пуштаат ако сакаат на
македонски да им биде.

Ама мање битно е ова ако се праи билд скроз на македонски, и џабе ќе
трошиме енергија да откриваме зашто.

--
Glisha
The perfect OS, MS-DOS!