[Ossm-members] Re: nov web na OSSM

Georgi Stanojevski georgis at unet.com.mk
Tue Dec 21 10:38:26 UTC 2004

На 20 дек 2004 (понеделник), Zlatko Trajceski напиша:

> Eve i varijanta na sino:
> http://www.softver.org.mk/zoltan/ossm_web/blue/

Мене и двата ми се допаѓаат!

> Dali e podobro da odime so stariot kod i baza i da go nakalemime na

Не, ништо не сме направиле така.

> noviot dizajn ili podobro e da go nakalemime dizajnot vrz nekoe veke
> postoecko resenie - pr. wiki, drupal,.. - nekoj koj ima iskustvo so

Сајтот си го отслужи своето не само поради дизајнот(кој веќе две и повеќе
години е истиот) туку пред се поради целата статична структура на сајтот.
Утврдивме дека ни треба целосно динамички сајт, за кога ќе треба да се
додаваат нови содржини да се инкорпорираат во целиот сајт и да не
мора да ги прави вебмастерот.

Еве малку од муабетот што се правеше пред некое време.

From: Дамјан
Subject: Нов сајт на слободен софтвер мк
Сфативме (уште од попорано) дека не го бива овој сајт моменталниов... епа
конечно е време нешто да се превземе во врска со тоа.

1. Дизајнот не е битен, но идеите се нешто слично на дизајнот на мозила да
биде.

2. Најбитно е кога некој (што врска нема што е слободен софвер) ќе види
маичка или на друг начин ќе го натераме да го отвори сајтот, да научи барем
???Што???, ???Зошто??? и ???Како[да учи и понатаму]??? за слободен софтвер.
btw такви (што врска немаат што е СС се 99.9999% од популација во МК, така
да немајте заблуда - тоа ни е target групата!

3. Вести и сл. не се централен материјал сајтот, тоа ќе стои на посебна
страна, а на главната ќе има само link-ови.

From: <novica at bagra.org>
Subject: Re: Нов сајт на слободен софтвер мк

За софтвер сега за сега, барем по мене, најголем кандидат е
мамбо. Успеавме да најдеме и документ менаџмент ситем за
него. Преводот ќе биде брз, некои 350 линии има.

Сега за структурата... валјда ќе ја следиме sitemap
структурата на gnu.org или mozilla.org.

Генерелно идејата е сајтот да го фати окото на обичните
сурфери и да биде наменет за нив. Оние кои се advanced
секако ќе се снајдат. Така на пример нема да има дел
Проекти туку ќе има дел Софтвер. Можеби ќе има дел Поддршка
и сл.

Се разбира ќе треба некои текстови да се пишуваат нови, да
се прават полно работи... идеи се добредојдени...

From: Новица Наков

> За софтвер сега за сега, барем по мене, најголем кандидат е
> мамбо

Од денес drupal влегува во игра. Во 4.5 најавуваат document managemet + .po
датотеки за превот (gettext). Сега се 4.5 rc-нешто. Дизајнот на template-и
исто се чини лесен.

Исто не би исклучил ни некое целосно wiki решение (се разбира без многу
wiki
можности за обичните корисници).

--
Glisha