[Ossm-members] Македонски ака унтинг софтвер

Viktor Vojnovski sparks at on.net.mk
Tue Dec 21 22:34:32 UTC 2004

Viktor Vojnovski se proiznese na 21.12.2004 20:27:

> Ок. Прашање е сега што е тоа материјално и финансиско работење. Мене у
> принцип ми треба ВЕБ апликација од типот на некаков си groupware со сите
> негови calendar, email, addressbook, notes модули заедно со модул за
> водење на склад и сите влезни и излезни фактури во фирмата. Битно е да
> има можност за креирање на извештаи, фактури, цесии, и што ми ти ја знам
> уште.

A, да. Во рамките на предметот Информациски Системи во 4та на ПМФ кога
јас го слушав, паметам дека имаше еден проект кој го имаше ова детално
разработено со UML синтакса. Беше опис на работата на некоја си
автоработилница мислам. Ќе пробам да го најдам тоа да видиме колку ќе
биде корисно.

--
Viktor [sparks et on tochka net tochka mk]

"Daj bidi originalen:)" - Oli