[Ossm-members] Македонски ака унтинг софтвер

Viktor Vojnovski sparks at on.net.mk
Tue Dec 28 16:05:36 UTC 2004

Nikola Vanevski se proiznese na 28.12.2004 05:57:

> Инаку, ќе почнам од почеток (или поинаку, првите мачиња ќе ги фрлам во
> вода) и ќе го направам прво моделот за целата работа (Посеидон УМЛ),

Програмирањето е најлесниот дел од работата. Проблемот е да се дефинира
како ќе изгледа системот и што ќе прави. Ако мене ме прашате детални јуз
кејс, активити, клас дијаграми се најважниот дел што треба да го сработиме.

--
Viktor [sparks et on tochka net tochka mk]

"Daj bidi originalen:)" - Oli