[Ossm-members] Кирилична тастатура X+console/Slackware

Томислав Марковски tome at set.com.mk
Mon Feb 9 10:13:40 UTC 2004

Здраво,
После некоку неуспешни обиди да ја проработам кириличната тастатура
морав да се обратам тука за помош. Значи се работи за slackware 9.1 на
кого сакам да ми работи кириличната татстатура под X и конзола. Ги имам
соодветните фонтови ископирано, web проблемите се решени, останува уште
поддршката во Х и конзола. Ги пробав сите варијанти пишувани тука на
њуз, на slobodensoftver.org.mk, итн. Но или јас не правам нешто како што
треба или има некоја друга процедура. Молам за совет!
Благодарам.

--
Herrera