[Ossm-members] Re: Кирилична тастатура X+console/Slackware

Томислав Марковски tome at set.com.mk
Mon Feb 9 11:17:17 UTC 2004

Новица Наков wrote:
> Томислав Марковски напиша:

> Ако си ги пробал сите варијанти и не работи, тогаш нешто грешиш. (c) Дамјан
> :)
> Дај биди поконкретен: што пробуваш, што не работи?

LOL, у право си. Знам дека е до мене проблемот, и мислам дека нешто
убрљав со локалето. Anyway, slackware инсталирав на vmware workstation,
морав прво да видам како ќе пројде подесување од почеток до крај, за да
после се јебавам со физички дискови, пошто за озбилна работа ми треба.
Ќе ги следам инструкциите од whitepaper-от, па ќе видам дали ќе стигнам
некаде.
BTW, честитки за преводот на firebird, до каде е thunderbird? :-)

--
Herrera