[Ossm-members] Re: Кирилична тастатураX+console/Slackware

Georgi Georgi
Mon Feb 9 18:02:15 UTC 2004

Томислав Марковски напиша:

> Со адсл-от на мт.нет и телекабел сега во функција, работиве ни тргнаа по
> нагорна линија, цените се повеќе од прифатливи.

Глеј во право си за прифатливоста на цените за интернет - поголем проблем
се импулсите.

Но, реченицата "дај побрзај со преводот" ми просмета пошто ја знам
ситуацијата. Знам дека преведувачот преводот го прави со љубов и од
ентузијазам, а има ужасно спор интернет и таквата реченица иако имаше
смајлија ми просмета и искористив да побарам помош пошто он е глуп, можда
малку несериозно звучев ама ај. :)

A сериозно, пошто си од сет(иако незнам што работиш?), има ли шанса барем
да  спонзорирате едно usb-flash стикче за да може барем да ги зима
пакетите од луѓе што имаат малку покултурен интернет?

Ако е проблем лично него може да спонзорирате(грантирате, дадете на реверс)
на Слободен Софтвер Македонија во негово име?

Mоже и лично да дојдеме со писмо за спонзорство ако можете да му го
даде на некој што одобрува за да го одобри?

--
Glisha
The perfect OS, MS-DOS!