[Ossm-members] Re: Кирилична тастатураX+console/Slackware

Томислав Марковски tome at set.com.mk
Tue Feb 10 08:45:34 UTC 2004

Georgi напиша:

> Глеј во право си за прифатливоста на цените за интернет - поголем проблем
> се импулсите.

адсл и кабел немаат импулси

> Но, реченицата "дај побрзај со преводот" ми просмета пошто ја знам
> ситуацијата. Знам дека преведувачот преводот го прави со љубов и од
> ентузијазам, а има ужасно спор интернет и таквата реченица иако имаше
> смајлија ми просмета и искористив да побарам помош пошто он е глуп, можда
> малку несериозно звучев ама ај. :)

Но сепак имаше смајлија, а сигурно и Новица ако не му беше готов
преводот немаше да седне и да го спреми само затоа што јас така сакам,
нели :-) <---- смајли, содржината е шегобијна

> A сериозно, пошто си од сет(иако незнам што работиш?), има ли шанса барем
> да  спонзорирате едно usb-flash стикче за да може барем да ги зима
> пакетите од луѓе што имаат малку покултурен интернет?
>
> Ако е проблем лично него може да спонзорирате(грантирате, дадете на реверс)
> на Слободен Софтвер Македонија во негово име?

Лично јас би помогнал колку што можам, но кога веќе ја спомна фирмата ќе
ти кажам дека СЕТ се про-микрософт ориентирани, а сите знаеме што тоа
значи за ОССМ иницијативата. Не сакам да навлегувам многу во тоа.
Сепак, јас сум тука претставник на самиот себе, не на СЕТ.

--
Herrera