[Ossm-members] Re: Кирилична тастатура X+console/Slackware

Томислав Марковски tome at set.com.mk
Tue Feb 10 09:46:35 UTC 2004

Новица Наков напиша:

> Ајде.

Ок, да почнам по ред. Локализацијата и подесувањето на македонска
поддршка/фонтови пројде многу глатко и во конзола и во X. Како и да е,
заглавив на едно место:
Во конзола успеав да подесам македонски да читам, значи кога ќе напишам
date ми покажува „пон 09 јан 2004“ итн, но кога со alt-shift ќе сменам
режим, тогаш куцам хиероглифи.
Она што направив е следно:
- подесив локале (localedef .... mk_MK.UTF-8, export LANG=mk_MK.UTF-8)
ова е точно со оглед на тоа дека добивам македонски датум
- unicode_start
До тука стигнувам со проблемот што го објаснав. Знам дека треба уште да
го подесам фонтот со setfont, но никако да најдам соодветен фонт, т.е.
може имам само не знам каде се наоѓа.
- X немаше никакви проблеми, ископирав некои win фонтови во ~/.fonts и
супер иде. Не ми се свигаше само што KDE не чита locale или треба
додатно да се подеси, додека GNOME супер си работи. Али нема проблем,
зашто и така користам GNOME кога сум во X.

Епа, само на тоа заглавив, фонтот во конзола. Идеи?
10x

P.S. Користам UTF-8, наместо ISO-8859-5

--
Herrera