[Ossm-members] Re: Кирилична тастатура X+console/Slackware

"Томислав Марковски <\"B><5\"@A5B.F><." ossm-members at hedona.on.net.mk
Wed Feb 11 09:51:00 UTC 2004

дамјан г. wrote:

> но, на Slackware дефинитивно го имаш „Cyr_a8x16.psfu“ (а патеката е /usr
> share/kbd/consolefonts), пробај со него.
> btw тоа „u“-то во „.psfu“ значи дека фонтот (фајлот) содржи и unicode мапа
> за карактерите.

Мене пак не ми успеа подесувањето. По ред, ова го правев:

export LANG=mk_MK.UTF-8
setfont /usr/share/kbd/consolefonts/Cyr_a8x16.psfu.gz
loadkeys mk

До тука не можев да куцам, т.е. куцав, но ништо не гледав, а и датумот
беше blank spaces

ако искуцав 'unicode_start' ондак проаѓаше со еден куп 'ignored' пораки,
при што датумот е прикажан во ред, а куцањето преоѓа во хиероглифи

пробав со setfont /usr/share/kbd/consolefonts/Cyr_a8x16.psfu.gz -m
/usr/share/kbd/consoletrans/8895-5_to_uni.trans

и тогаш имав делумно кирилица без 'j, ѓ, ќ' и некои слични, што ми беше
сомнително ради тоа 8895-5_to_uni.trans
исто така пробав наместо -m, да користам -u и некоја мапа од
/usr/share/kbd/unimaps/, но и тоа не пројде.

LC_ALL е бланко

--
Herrera