[Ossm-members] Re: Firefox 0.8

Viktor Vojnovski sparks at bob.sledge.team.jm
Sun Feb 15 21:39:48 UTC 2004

На Sun, 15 Feb 2004 14:24:07 +0100, Georgi Stanojevski <> напиша:

> Па очигледно неможе да го направи чим прашува?
> A и јас пробував и не ми успева се ми јавува грешки?
>
> Kaжи што си адаптирал да ти работи?

Ништо посебно.. го симнав преводот како xpi фајл, го симнав
mozillatranslator, и го следев она документчено на mozilla.org за превод
на фајрфокс (2ториот дел кој објаснува преадаптирање на постоечки
превод). Значи креирав нов проект врз основа на англиските локализациски
јар-ови од .8, ги импортирав сите пет мк jar фајлови со локализацијата,
допреведов едно два три стринга.. па ги експортирав. Ги одзипував сите
пет и потоа одев пакет по пакет и на две три места во contents.rdf
сменив бројче на верзија, ги зипнав пак, ги убацив на местото на старите
MK.jar mk-win.jar mk-MK.jar итн.. во оригиналниот одзипуван .7 xpi на
Новица, зипнав тоа како mk.xpi и го инсталирав од браусерот. Ништо друго
не направив освен што го следев документот.

--
Viktor [sparks et freemail tochka org tochka mk]

What do you despise? By this are you truly known.