[Ossm-members] Re: Firefox 0.8

Новица Наков novica at bagra.org
Tue Feb 17 16:45:50 UTC 2004

Viktor Vojnovski напиша:

Ова мислиш: http://texturizer.net/firebird/localize.html?

> Ги одзипував сите  пет и потоа одев пакет по пакет и на две три места во
> contents.rdf сменив бројче на верзија

Во 1.6 така? Ова е добра финта, претходно да се поправаат верзиите, за да не
мора отпосле да се чепка во chrome.rdf.

Јас не ги правам новите преводи вака. Ги заменувам старите en јарови со
нови и правам update на проектите. Само мислев дека овој твојов метод ќе
помогне некако преводите од FF и TB да се искористат за целиот Mozilla
suite, ама не ми успева некако работава.

--
Новица

An eye for an eye
makes the whole world blind.