[Ossm-members] Re: Firefox, Thunderbird i Mozilla 1.6 na makedonski

Georgi Georgi
Mon Feb 23 19:09:14 UTC 2004

Томислав Марковски напиша:

> Имам мал проблем со thunderbird. Додека firefox одлично се снајде со
> тековната gtk тема, thunderbird како да пропушта некои работи. Покажува
> задебелен фонт во gui, и контролите се од некоја неартикулисана тема. Не
> можам да го променам ова никако. Има некој слични проблеми, или да
> праќам скриншот-ови.

Хмм, проба со чист профил? Евентуално англиска верзија?

Мене ми изгледа убаво thunderbird-от, но точно не реагира кога со
gnome-theme-manager ќе ја сменам темата ни англиската ни македонската.

Пробај на forums.mozillazine.org да прашаш, ама можe да не е сеуште
имплемнтирано темите да ги зима од гтк иако е компајлирано со гтк.

--
Glisha
The perfect OS, MS-DOS!