[Ossm-members] Re: Сајт на денот во денешно " Време" - Македонски Линукс

Darko Spasovski darkos at mt.net.mk
Thu Jul 1 21:35:44 UTC 2004

Vasko Mitanov wrote:

>Се согласувам потполно со тебе. Со истиот човек и на багра сајтот
>сме имале доста конфликти и во секој случај јас сум голем противник на тоа
>да таков гомнојадец биде поканет да биде член на организацијата.

Mislam deka ne e fer da se pluka po covekot ovde bez da mu se dade sansa
da odgovori na napadite. Celiov thread se bazira vrz premisata deka
FilipS stoi delumno ili celosno pozadi review-to na linux.net.mk -- za
sto, da podsetam, i nema nekoj osoben dokaz -- a sega prerasnuva vo
masoven  flame nasocen protiv nego. Nekako mi deluva kako site da cekale
vakva shansa da mozat da si kazat sto im lezi na dusata.

Predlagam licnite konfrontacii sto ste gi imale, ili imate so covekot da
gi ostavite nastrana. Ako vekje imate namera temava da ja razglobuvate
do kraj, predlagam da go izvestite za threadov, pa ramnopravno da se
vkluci vo diskusijata. Zatoa sto krajno nekulturno ke izgleda koga
doticnata osoba eden den ke naleta na arhivata na  ossm-members (koja
sto e javno dostapna, ako ne se lazam) i, blago kazano, se zaprepasti od
toa sto go procita.

Darko Spasovski