[Ossm-members] Re: Сајт на денот во денешно " Време" - Македонски Линукс

Arangel Angov ufo at linux.net.mk
Fri Jul 2 05:51:13 UTC 2004

Darko Spasovski напиша:

> Mislam deka ne e fer da se pluka po covekot ovde bez da mu se dade
> sansa da odgovori na napadite. Celiov thread se bazira vrz premisata
> deka FilipS stoi delumno ili celosno pozadi review-to na linux.net.mk
> -- za sto, da podsetam, i nema nekoj osoben dokaz -- a sega prerasnuva
> vo masoven  flame nasocen protiv nego. Nekako mi deluva kako site da
> cekale vakva shansa da mozat da si kazat sto im lezi na dusata.

Сомнителноста е основана за повеќе работи, а за некое време ќе знаеме и
кој точно го напишал текстот.

> Predlagam licnite konfrontacii sto ste gi imale, ili imate so covekot
> da gi ostavite nastrana.

Лични конфронтации? Извини Дарко, ама тебе ако ништо не ти значи тоа што
некој постојано се фаќа за ситници и сере наоколу за НАШАТА
организација, тогаш незнам што да ти кажам. Мене ми пречи и тоа како а и
чисто се сомневам дека ФилипС не ја прати дискусијава од сенката.

> Ako vekje imate namera temava da ja razglobuvate do kraj, predlagam da
> go izvestite za threadov, pa ramnopravno da se vkluci vo diskusijata.

Со тролови не се излегува на крај. ФилипС е докажан трол и нема што да
му се дава некаква си шанса да се брани. Доколку се појави на оваа листа
може да биде само баниран.

Поздрав,

--
ufo