[Ossm-members] Re:Сајт на денот во денешно "Време" - Македонски Линукс

Ivan Stojmirov stojmir at linux.net.mk
Fri Jul 2 07:44:17 UTC 2004

Aleksandar Balalovski wrote:

> Епа веќе нека го стори некој тоа ...

Не гледам потреба од такво нешто.
Како прво: сајтот официјално не е дел од организацијата (иако е тесно
поврзан со неа).
Второ: по која основа ќе бараме извинување? Тие не произнесоа никаква
лага или клевета. Се што е напишано во текстот е вистинито. Проблем е
што авторот на текстот има одредени сфаќања за работите кои на нас (а
верувам и на секој компјутерџија со здрав разум) не ни се допаѓаат, а
тој ќе успее да им ги наметне на дел од неупатените читатели. Класична
новинарска гомнарија.

Тоа што Време (нивниот соработник) се нафатиле да рецензираат *приватен*
сајт е нивни проблем, а мене лично како администратор и основач на
сајтот (веќе) не ми претставува проблем. Готово е со тоа.
На крајот само може да им се заблагодариме за бесплатната реклама.  :-)

Патем, треба убаво да го прочитате целиот тред и да видите дека
обвинувањата против Филип дека тој е автор на текстот се потполно
неосновани. Се дојде заради глупави претпоставки. Јас лично сметам дека
друг е автор на текстот.
Затоа редно е да прекинеме со празните муабети и да ги оставиме и Филип
и Време на страна.

--
(c) 2003 De Ja Vu Inc.  (c) 1994 De Ja Vu Inc.