[Ossm-members] Re:Сајт на денот во денешно "Време" - Македонски Линукс

Riste Pejov richie at macedonia.homelinux.org
Fri Jul 2 08:23:48 UTC 2004

Ivan Stojmirov wrote:

> Патем, треба убаво да го прочитате целиот тред и да видите дека
> обвинувањата против Филип дека тој е автор на текстот се потполно
> неосновани. Се дојде заради глупави претпоставки. Јас лично сметам
> дека друг е автор на текстот.
> Затоа редно е да прекинеме со празните муабети и да ги оставиме и
> Филип и Време на страна.

Добро бе луѓе, никако не ми е јасно како не ве мрзи да пишувате толку
долги маилови за нешто што не вреди. Се трошите безпотребно на глупости.
Ако веќе некој има толку мерак да типка, има толку многу работи за кои
може да се пишува а се многу покорисни за читање одколку нарекувањето на
авторот на текстот морон, идиот ...итн.

Р.