[Ossm-members] Re: Dozvolite da ve zbrlavime

Томислав Марковски tome at users.ossm.org.mk
Fri Jul 2 11:42:38 UTC 2004

On пет, 2004-07-02 at 13:34, Darko Nikolovski wrote:
> Ако гледаш така, тогаш треба да дефинира што е пренос на податоци. Дали
> тоа значи дека несмеам ни гласовно да кажам нешто битно што би можело да
> се смета како податок?

аудио, видео и дата пренос
секој, според спецификација и протокол
дата пренос, е она што не смееш да го правиш, а ако сака телеком и нема
да можеш...

не знам за вас, ама јас одамна се откажав од фиксната телефонија... може
и ќе се претплатам пак ако воведат пренос на гомна, и така имам вишок
каљнал у ве-цето :)

--
Томислав Марковски

Some people around here wouldn't recognize subtlety if it hit them on the head.