[Ossm-members] Re: Re: SFD во Македонија

Georgi Stanojevski georgis at unet.com.mk
Tue Jul 6 22:18:28 UTC 2004

На 06 јул 2004 (вторник), Georgi Stanojevski напиша:

> Ќе средам јас.

Аха како не, најмалку 20 мега треба да се симнат. :)

Инаку да, треба да знаеме како се билда дискот од сорс, за да можеме покрај
македонскиот превод на Browser-от да можеме да додаме и преведени програми,
да не бидат англиските за џабе ако има на македонски верзија.

Види го линков:
http://www.theopencd.net/~baavgai/xmlsource/index.html

Колку што сфатив треба да симнеш
http://www.theopencd.net/~baavgai/xmlsource/ocd_data_src.zip

Па ваљда после треба Ант за да можеш да го комајлираш.
http://cvs.apache.org/dist/ant/v1.6.2beta1/bin/

Значи ти си задолжен да направиш македонско ИСО. Оваа недела мора да го
завршиш! :)

До утре ќе го преведaм јас фајлов, но не ме чекај пробај од сорсот да
направиш макар и англиска верзија на CD Browser-от, за да знаеш отприлика
што како е.

--
Glisha
The perfect OS, MS-DOS!