[Ossm-members] Се бараат помошници (Fedora + GNOME)

Aleksandar Balalovski gssteam at on.net.mk
Wed Jul 21 12:21:47 UTC 2004

On Wednesday 21 July 2004 12:21 pm, Томислав Марковски wrote:
> Почитувани членови,
>
> Знам дека периодов е малку лош за барање помош, но што се мора - се
> мора. Се работи за превод на Fedora програмите, засега преводот е 30%
> готов, се работи за уште 4000 стрингови. Моментално сме тројца без
> двајца во групата (јас, уфо и баже), но поради терминот за смрзнување на
> стринговите, мора да се делува побрзо затоа што следи и преводот на гном
> после тоа, кој повторно е врзан со некој датум во септември.
> Ова ми беше муабетот:

Кутра федора :)
Сериозно јас не можам да се вклучам во вакви активности. Ете не дека бегам од
проблемите :) но вистина имам други обврски кои морам да ги завршам некаде до
1ви Август кога заминувам на 10 дневен (заслужен) одмор.

Ако можам некако поинаку да помогнам, џаст сеј соу...

Поздрав,
http://gemidjy.softver.org.mk <<-- Нов Дизајн, нови работи