[Ossm-members] Се бараат помошници (Fedora + GNOME)

Зоран Димовски decata at mt.net.mk
Wed Jul 21 23:39:15 UTC 2004

ОК значи ја пред неколку дена правив муабет со уфо и му реков дека
прифакам да се нафанам за помош ама прво да го допреведам GIMP 2 па
после може да ми се прате нешто за превод. Иначе мислам дека конкретно
стануваше збор за Gnome ама ако има некој си рок за федора може и тоа
прво да се направе. BTW јас ги симнав сите фајлови за превод на Gnome и
никој нејќе да ги отворе, т.е. пишува ми некој си ерор тамо со букби и
%%%%%%%%%% така нешто. Знае ли некој со му е мајката. Ако не Томе дај
прати ми ги сите датотеки за превод на GNOME 2.8 ако не можеш ти па UFO
нека ми ги прате. И така значи мене може да ме сметате за помош. ПОздрав
и чао.