[Ossm-members] Барање на Програмер, Мрежни Администратори итн.

Aleksandar Balalovski gssteam at on.net.mk
Tue Jun 1 12:03:51 UTC 2004

Томислав Марковски wrote:

>Ова треба да се смисли сериозно, ако важи за цела Македонија. Сепак, може и тука (на листава) да почне цела иницијатива, па нека даде секој свој предлог.

Иницијативата и идејата е осмислена од мене. Ќе дадам се подетално,
стрпи се :) Пишувам ОО документ со спецификации за цел проект.

>^ Не ми е јасно ова. Што ќе прави програмер во мигрирање на интернет клуб, и тоа под реден бр. 1 наведено? Па згора на тоа и Qt? Ух, земјак, дај бе ге-те-ка? :-)

Програмерот ќе го прави ова: Ќе помога во создавањето на апликации
потребни за Интернет кафе-то, ќе ја администрира Gemter апликацијата,
таа на која моментално работам и сл. Qt е препорачливо затоа што
навистина овој тулкит го знам, не можам сега да учам GTK, не дека сум
стар ама немам време. Во некоја наредна прилика...ге-те-ка

>Значи сепак нема во цела Македонија да биде?

Да биде што? Ако на некој му се допадне идејата може да ја реализира!
Ова е Слобода, знаеш, се користат идеи и од други :) Јас можам да
делувам во Битола, Охрид, Струга и сл, ама ако треба да се оди Кочани
нема да можам да одам. Освен ако е ПРЕ-неопходно...

>Одделени од што? (чланарина, фонд, државен буџет?)

Одделени од работната рака што би била наплатена за целиот процес на
пример на мигрирање на едно И-нет кафе.
Членарината и „средствата од буџетот (што не постојат)“, не ги гибаме :)

>TODO: попрецизна спецификација

Чекај го документот :)

Данке...