[Ossm-members] Re: Кој сака Гимп превод?

Vladimir Stefanov vladoboss at mt.net.mk
Wed Jun 2 18:47:50 UTC 2004

>Прати ги тука, или пак на GTP

Јас можеби не се изјаснив добро. Причината што ги нудам досега
преведените и искомпајлирани преводи на Гимп 2.0 е проверка на преводот,
негова критика и добивање сугестии. Јас мислам дека на мејлинг листа не
е примерно да се праќаат атачменти.

> Може да ми го дадеш GIMP-ot како што е сега, досега преведен мене, ќе
> го ставам кај мене на сервер, само немам повеќе од 8кб/с за аплоад
> брзина, такашто нема да оди многу брзо...

Како да ти го пратам Гимпот како што е преведен до сега? 400МВ? Абе луѓе
тоа е 24Кb tar.bz2 датотека во која има 3 .мо фајла кои треба да ги
ставите во /usr/local/share/locale/mk/LC_MESSAGES и добивате преведен
Гимп 2.0. А Гимпот сами си го симнувате и компајлирате (околу 20МВ).
Затоа ви велам, кој сака нека каже, ќе му ги пратам на секој посебно, ич
не ми преставува проблем.
Поздрав