[Ossm-members] Известување

Aleksandar Balalovski gssteam at on.net.mk
Thu Jun 3 13:58:46 UTC 2004

Ivan Stojmirov wrote:

> Емисијата ќе оди во живо? Или веќе е снимена?

Абе претседателе, зошто би бил возбуден ако е веќе снимена :) Во живо

Дамјан: На пример, прашања од типот што Новица ги поставува во
последната негова колумна „Како Македонија ...“.
Или вака, кога би биле очи-во-очи со претставник од владата, што би го
прашале.

Во емисијата ќе гостувам само јас но сепак оваа информација мислам дека
ќе ми годи...

Поздрав