[Ossm-members] Известување

Ivan Stojmirov stojmir at linux.net.mk
Thu Jun 3 14:25:53 UTC 2004

Aleksandar Balalovski wrote:
> Што да ви кажам...ми треба охрабрување!

Сите работи што треба ти да ги кажеш таму, се докажани.
Ги призна Владата, ги кажа антикорупциската комисија, ги трубевме ние, а
ги знае секој поупатен компјутерџија. Нема од што да се плашиш.

Поентите се јасни: затворени стандарди, монопол, излив на наши пари во
странство...
http://sakamdaznam.slobodensoftver.org.mk/microsoftlosho.php

Мислам дека е битно да не се фокусираш на тоа дали договорот е лош или
не. Тоа е веќе кажано.
Главна поента треба да ти биде "Што сега? како да го надминеме
проблемот? Користете слободен софтвер, кажете им на пријателите,
инсталирајте во вашата фирма, инволвирајте се во заедницата! Ќе добиете
слобода, квалитет, заштеда, чиста совест и задоволство.".

> Прашања што би ги поставиле вие?

Што знам... обично се користат некои финтаџиски прашања (во зависност од
определеноста на соговорникот :-)).
Еве некои глупи примери:

Ако целиот софтвер е слободен, од што ќе живеат програмерите?
Дали Македонија е спремна да ја реализира миграцијата? и сл.

Овде и ти треба да вратиш со финтаџиски одговор.
- Во светот има 10000ци успешни компании чија работа се базира на
слободен софтвер.
- Не се знае ако не се проба. Распишете тендер, па ќе видиме. и сл.

Битна работа е пред да почне емисијата да разговараш со водителката.
Доколку нејзе и е јасен концептот и го подржува тоа што треба да го
кажеш, тогаш немаш никакви проблеми. Можеш дури и да ги договориш
прашањата.
Ако те викнала таму за да се обиде да те заебе, не треба ни да се
појавуваш на ТВ.

Ич да не му се секираш. Настап на ТВ е гола вода. Верувај ми, знам.  ;-)

--
I'm not as think as you stoned I am.