[Ossm-members] Re: До сите прогамери на листата!!!

Vladimir Stefanov vladoboss at mt.net.mk
Mon Jun 7 22:27:27 UTC 2004

>ха, „програмери“ направете ми го програмов ми го бараат :)

Не само на мене. На секој што ќе му се пружи прилика да прави транзиција
ќе ја користи.

>Еве како може да помогнеш:
>1. да собереш точна и детална спецификација што/како треба да работи
>програмот.

За тоа што треба да прави програмот, во Македонија во сите фирми е скоро
исто. Да води финансово и материјално сметководство, листа на должници и
побарувачи, изработка на фактури, квартални, полугодишни и годишни
биланси...
Абе вие нафатете се, ја се ќе дознаам, ама ви велам до сега се што сум
видел по фирмиве во Македонија, сите програми го прават истото, со
минимални разлики во начинот на работа и огромни разлики во GUI-то.

>2. Да побараш на интернет да не постои веќе апликација која ги задоволува
>горните критериуми.

Има, ама не се на Македонски и плус има разлика меѓу Англиското и нашето
сметководство.