[Ossm-members] Re: До сите прогамери на листата!!!

Новица Наков novica at bagra.org
Tue Jun 8 08:54:18 UTC 2004

Vladimir Stefanov напиша:

> Абе вие нафатете се, ја се ќе дознаам, ама ви велам до сега се што сум
> видел по фирмиве во Македонија, сите програми го прават истото

Еве идеја: да речеме дека фирмите ќе заштедат 500€ ако мигрираат на linux. Од
тоа 100€ нека донираат на ОССМ за развој на таква апликација. 10 фирми =
1000€. Се кладам дека ќе ја имаме апликацијата за месец-два. Кога ќе биде
готова, они ќе ја добијат за тестирање и ќе најдат багови ова-она. На крај ќе
се договориме да ја дадеме под двојна лиценца GPL и некоја proprietary (може
едната за linux другата за win). Првата ќе се користи од ОССМ во иднина,
втората ќе можата фирмите што платителе да ја користат за да прелажат две-три
други фирми и да си ги вратат парите. :)

--
Новица

Who so would be a man must be a nonconformist.