[Ossm-members] Слободата и ти.пдф

Nebojsha Milosavlevski ecl-x.vvrg at mt.net.mk
Mon Jun 7 23:16:54 UTC 2004

Здраво! Еве ме и мене после подолго време на листава. Имам едно прашање
во врска со текстот кој се појави во ПЦинфо+, имено Слободата и ти.пдф.
Би сакал истиот да го искористам како база за финалниот проект кој го
работам по Computer Application in Communication (Introduction to Web
Design) на SEE University, со тоа што барам од вас дозвола да го
превземам текстот во целина и истиот да остане непроменет, заедно со
кредитот за ССМ етц етц етц. :) Аутоматски праам и „реклама“ за ОССМ (и
ФЛОСС у глобала), така што никој не губи ништо. Ако може да ме
контактира авторот на текстот за да добијам/не добијам дозвола за
користење на материјалот.

Поздрав!

---
Nebojsha Milosavlevski