[Ossm-members] До сите програмери на листава!!!

Riste Pejov richie at macedonia.homelinux.org
Tue Jun 8 07:55:28 UTC 2004

Vasko Mitanov wrote:

> [...]
Од старт да кажам дека ниеден странски програм за тоа не може да се
искористи, пошто Македонија како и земјите од бивша Југославија имаат
таканаречено двојно книжење за разлика од останатите западни земји.
Идејата за прилагодување на веќе постоечки отворен програм (на пример
Compiere), не може да пројде заради фундаментални разлики во начин на
книжење во МКД.

Јас моето слободно време прилично го трошан на такво нешто само што не
сакав да го објавам додека немам ништо конкретно.
Сега за сега имам плагин фрејмворк што работи, плагин SDK, и неколку
основни модули за магацин, приемница испратница, шифрарници и сл.

За да избегнам препирки бесполезни дискусии околу тоа што да се користи
и како да се користи, одбрав wxWindows (www.wxwindows.org) за ГУИ,
Firebird (firebird.sourceforge.net) за базите  и IBPP (www.ibpp.org) за
database connectivity. Моментално кодот се компајлира без проблеми под
MSVC 6 сервис пак 5. Не би требало да има проблеми со компајлирање по
Линукс. Ако некој сака да допринесе, нека ме контактира па ќе се
договориме за понатаму.

ICQ: 154236769
jabber: richie at bagra.net.mk

бтв, и јас како Васко немам мног слободно време, едвај сабота недела
можам да седнам да пишам по нешто, ама очекувам да се ослободам во
иднина и да посветам малку повеќе време на ова.

Поздрав,
Р.