[Ossm-members] Слободата и ти.пдф

Новица Наков novica at bagra.org
Tue Jun 8 08:32:58 UTC 2004

Nebojsha Milosavlevski напиша:

> Здраво! Еве ме и мене после подолго време на листава. Имам едно прашање
> во врска со текстот кој се појави во ПЦинфо+, имено Слободата и ти.пдф.

Кога се појавило ова во ПЦинфо+?

> Ако може да ме контактира авторот на текстот за да добијам/не добијам
> дозвола за  користење на материјалот.

На крајот на книшката пишува дека копирањето на книшката е дозволено. Никој од
овде нема да ти прави проблеми да го користиш тој материјал. Единствен услов
е да го делиш бесплатно (логично нели?). Линк до pdf-то има некде на сајтот
на ОССМ, валјда во делот документи?

Сега, ако човек бара влакно во јајце, може и ќе најде некое проблемче со
лиценците за текстот, но тука нема такви. :)

--
Новица

There is no patch for stupidity.